Αρχική / ΧΑΛΚΙΔΑ. / ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ / ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ / Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.: Πρωτοβουλία για την ενίσχυση των σχολικών μονάδων με εποπτικό υλικό

Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.: Πρωτοβουλία για την ενίσχυση των σχολικών μονάδων με εποπτικό υλικό

Είναι γεγονός ότι η  οικονομική κρίση έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα στις σχολικές μονάδες καθώς εκπαιδευτικοί και μαθητές βιώνουμε καθημερινά τις συνέπειες της υποχρηματοδότησης και της απαξίωσης των σχολείων μας.

 

        Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές πρέπει πρώτοι εμείς, οι εκπαιδευτικοί που εργαζόμαστε στην Α/θμια Εκπαίδευση να πάρουμε την πρωτοβουλία έτσι ώστε να ενισχυθούν τα σχολεία μας με εποπτικό υλικό και να αμβλύνουμε έτσι τις δυσχερείς συνέπειες της οικονομικής κρίσης.

        Προτείνουμε να απευθυνθούμε σε όλες τις επιχειρήσεις της περιοχής μας και να αναζητήσουμε προσφορές για τα σχολεία μας. Οι προσφορές αυτές, είτε χρηματικές, είτε υλικές,  με ευθύνη διαπαραταξιακής επιτροπής μέχρι τις 30 Μαρτίου 2013 κι έπειτα να μοιραστούν με δίκαιο τρόπο σε όλες τις σχολικές μονάδες του Συλλόγου μας. Το υλικό το οποίο θα αγοραστεί και θα μοιραστεί στις σχολικές μονάδες να αποφασιστεί από την επιτροπή.

        Ως κίνηση έμπρακτης συμπαράστασης στους μαθητές μας να δοθεί από το ταμείο του Συλλόγου μας το ποσό των 1.000 €.

        Προτείνουμε η δράση και η πρακτική αυτή να είναι πάγια και να πραγματοποιείται το Σεπτέμβρη κάθε έτους.

        Στις δύσκολες στιγμές που βιώνει η πατρίδα και τα παιδιά μας ας είμαστε αυτοί που θα στηρίξουμε έμπρακτα  τα σχολεία μας.

       

Το Δ.Σ. της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. Χαλκίδας

Σούλτος Λεωνίδας

Συμεωνίδης Νίκος

Μπλέτσας Χρήστος

Λούκας Παναγιώτης

Αποστολόπουλος Νίκος

Σχόλια

comments

Σχετικά με halkida.gr

Καλώς ήρθατε στο halkida.gr! | Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@halkida.gr | ΧΑΛΚΙΔΑ, ΕΥΒΟΙΑ, ΝΕΑ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ, ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΚΤΕΛ

Δείτε επίσης

Εγγραφές νέων μελών στη Φιλαρμονική Ορχήστρα 

Ο Δημοτικός Οργανισμός Άθλησης Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Χαλκίδας (ΔΟΑΠΠΕΧ) σας ενημερώνει ότι στα πλαίσια των …