Σε λίγες μέρες ξεκινά το 1ο Bio-Mechanical Festival που θα πραγματοποιηθεί στον Πολιτιστικό χώρο Αυλιδείας Αρτέμιδος για ένα μήνα 1-31 Ιουλίου. Το πρόγραμμα έχει αρχίσει να κυκλοφορεί σε έντυπη μορφή στα καταστήματα τη πόλης κι εμείς σας το παρουσιάζουμε ηλεκτρονικά :
1η Ιουλίου
ΚΟΧΥΛΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΤΑΥΡΩΝ (μνήμη Δημήτρη Μυταρά)
Ο ζωγράφος και δάσκαλος Δημήτρης Μυταράς χάρισε απλόχερα φως και χρώματα στη γενέθλια πόλη του.
Το bio-mechanical festival τιμά την μνήμη του στην εναρκτήρια εκδήλωσή του.
“Η Χαλκίδα είναι η πατρίδα μου, ένα μέρος που δεν μπορώ να αποχωριστώ. Είναι μια θάλασσα την οποία αγαπώ και με λυπεί που την καταστρέφουμε με την υπέρ αλίευση. Είναι η πόλη που προσπαθούμε να κάνουμε κάτι, που δε γίνεται πολύ εύκολα. Είναι εμείς, εγώ ο ίδιος. Έχω ζήσει εδώ από μικρό παιδί. Είναι σαν το σπίτι μου. Τι μπορεί να πει κανείς για το σπίτι του; Έχω γράψει ποιήματα, έχω ζωγραφίσει πίνακες που δηλώνουν την καταγωγή μου. Δεν το έκανα επίτηδες ξέρετε. Την κατοικώ μονίμως είτε είμαι εδώ, είτε είμαι κάπου αλλού. Αισθάνομαι ασφαλής εδώ. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής σπρώχνει προς τα άκρα. Η Χαλκίδα είναι μια άκρη και εγώ θέλω να έρθω να μείνω εδώ
μόνιμα κάποτε…” Δημήτρης Mυταράς
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΕΧΝΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ – ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΥΒΟΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΟΠΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΛΚΙΔΑΣ – ΘΕΑΤΡΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
2α Ιουλίου
ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ
Επτά ήταν οι αρχαίες πύλες της Θήβας, επτά και οι πολιορκητές της. Το μέλλον της αδερφοκτόνο. Η Nτίνα Αβαγιαννού σκηνοθετεί την πολιτική τραγωδία του Αισχύλου που πραγματεύεται θέμα της εμφύλιας σύγκρουσης, της τιμωρίας των θεών και της ελεύθερης βούλησης των ηρώων.
Διδάχτηκε το 467 π.Χ στην Αθήνα και αποτελεί το τελευταίο μέρος της τριλογίας του Αισχύλου για τον Θηβαϊκό κύκλο. Η ιστορία της τραγωδίας είναι βασισμένη στο μύθο των γιων του Οιδίποδα και της Ιοκάστης, Ετεοκλή και Πολυνείκη. Σύμφωνα με αυτόν, τα δύο αδέλφια συμφώνησαν αρχικά να κυβερνούν εναλλάξ τη Θήβα, ωστόσο, μετά από την άρνηση του Ετεοκλή να παραδώσει το θρόνο στον Πολυνείκη, ο τελευταίος οργάνωσε με έξι ακόμα βασιλείς (τον Άδραστο, τον Αμφιάραο, τον Καπανέα, τον Ιππομέδοντα, τον Τυδέα και τον Παρθενοπαίο) εκστρατεία εναντίον του Ετεοκλή και της πόλης της Θήβας. Η πολεμική αυτή σύγκρουση αναφέρεται με τον όρο Επτά επί Θήβαις και κατέληξε με νίκη των Θηβαίων, αλλά και τον θάνατο των δύο διεκδικητών του θρόνου.Το ίδιο θέμα
πραγματεύεται και η τραγωδία του Ευριπίδη Φοίνισσαι, ενώ υπήρχε και το έπος Θηβαΐς το οποίο έχει χαθεί.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΘΗΒΑΣ
Γενική Είσοδος: 8€ Μειωμένο: 4€
3 Ιουλίου
IPHIGENIE COLLAGE
Η Ιφιγένεια είναι η ηρωίδα της ελληνικής μυθολογίας που ως πρόσωπο διατρέχει την ιστορία της τέχνης ξεκινώντας από τον Ευριπίδη. Το Μουσικό Γυμνάσιο Χαλκίδας μας σκύβοντας πάνω στο μύθο της Ιφιγένειας δημιουργεί ένα μουσικό και θεατρικό κολάζ βασισμένο στο έργο του Γκλουκ και του Ευριπίδη.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ “ΝΊΚΟΣ ΣΚΑΛΚΩΤΑΣ”
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
4 Ιουλίου
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ
1977, ‘Εγχρωμη ταινία στα ελληνικά με αγγλικούς υποτίτλους. Διάρκεια:130 λεπτά
Μια ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη, βασισμένη στην ομώνυμη τραγωδία του Ευριπίδη. Η τραγική θυσία που καθρεφτίζει την ολοκληρωτική παράνοια της εξουσίας και του πολέμου. Χρονικά, εκτυλίσσεται λίγο πριν από την αναχώρηση των ελληνικών πλοίων για την Τροία καθώς βρίσκονται αγκυροβολημένα στην Αυλίδα. Η νηνεμία δεν τους επιτρέπει να σαλπάρουν. Ο μάντης Κάλχας προμηνύει ότι οι θεοί θα στείλουν ούριο άνεμο στα πανιά τους, μόνο αν ο Αγαμέμνονας θυσιάσει την κόρη του Ιφιγένεια. Ο Αγαμέμνονας αναγκάζεται να καλέσει την κόρη του από το Αργός με τη δικαιολογία ότι πρόκειται να την παντρέψει με τον Αχιλλέα. Η Ιφιγένεια καταφθάνει με τη μητέρα της Κλυταιμνήστρα, η οποία, όταν μαθαίνει την αλήθεια, προσπαθεί μάταια να μεταπείσει τον Αγαμέμνονα.
“Ο Ευριπίδης μας μιλάει σα να έγραφε σήμερα. Αυτό που δίνει θάρρος είναι ότι το έργο του αποδεικνύει ότι δια μέσου των αιώνων συνεχίζεται μία ανθρώπινη ταυτότητα. Με τον Ευριπίδη ο Κακογιάννης έφθασε στην κορυφή της τέχνης και της γνώσεως του ανθρώπου.” Ευγένιος Ιονέσκο
Την ταινία παρουσιάζει η Κινηματογραφική Λέσχη Ερέτριας
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
5 Ιουλίου
ΕΙΝ ΑΠΟ ΜΑΥΡΗ ΠΕΤΡΑ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠ ΟΝΕΙΡΟ
Η τετράφωνη μικτή χορωδία Cantus υπό τη Διεύθυνση του Παύλου Κουρμπέτη μας ξεναγεί στα μονοπάτια της μουσικής. 15 τραγούδια που συνομιλούν μουσικά και ποιητικά με την ιστορία και γεμίζουν το χώρο του ανενεργού λατομείου με τη ζεστασιά της ανθρώπινης φωνής.
Βαπόρι στολισμένο βγαίνει στα βουνά
κι αρχίζει τις μανούβρες «βίρα-μάινα»
Την άγκυρα φουντάρει στις κουκουναριές
φορτώνει φρέσκο αέρα κι απ’ τις δυο μεριές
Είναι από μαύρη πέτρα κι είναι απ’ όνειρο
κι έχει λοστρόμο αθώο ναύτη πονηρό
Από τα βάθη φτάνει τους παλιούς καιρούς
βάσανα ξεφορτώνει κι αναστεναγμούς Oδυσσέας Eλύτης, Ο ήλιος ο ηλιάτορας, Ίκαρος, 1971
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΧΟΡΩΔΙΑ CANTUS
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
8-9-10, 15-16-17, 22-23-24, 29-30-31 Ιουλίου
Η ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΤΑΥΡΩΝ
Ο Ευριπίδης με τη λήξη της πρώτης φάσης του πελοποννησιακού πολέμου (414 π.Χ.) διδάσκει μια τραγωδία φυγής. Μιας φυγής που είναι όμως στην κυριολεξία νόστος. Αυτό τον πόνο της επιστροφής και τις περιπέτειες που τον ακολουθούν, σκηνοθετεί για το Θέατρο Χαλκίδας ο Γιάννη Κατσάνος.
Στο ναό της Αρτέμιδος στη χώρα των Ταύρων (Κριμαία) γίνονται ανθρωποθυσίες, θυσιάζουν στη θεά τους Έλληνες που συλλαμβάνουν στη χώρα και η Ιφιγένεια, ως ιέρεια, κάνει τον εξαγνισμό των θυμάτων πριν τη σφαγή. Στην χώρα των Ταύρων φτάνουν ο Ορέστης με τον Πυλάδη και κατά το χρησμό και την εντολή του Φοίβου πρέπει να πάρει από το ναό το άγαλμα της θεάς και να το φέρει στην Αθήνα για να λυτρωθεί από τη μανία των Ερινύων που τον κυνηγάνε σαν μητροκτόνο. Οι δύο ήρωες συλλαμβάνονται ως ιερόσυλοι και σύμφωνα με τους νόμους πρέπει να θυσιαστούν. Προτού λοιπόν θανατωθούν ως θυσία προς τη Θεά Αρτέμιδα, οδηγούνται για εξαγνισμό, στο ναό της Θεάς, από την ιέρεια του ναού. Η ιέρεια Ιφιγένεια αναγνωρίζει τον αδελφό της Ορέστη και καταστρώνει σχέδιο δραπέτευσης. Με την βοήθεια της Θεάς Αθηνάς ξεφεύγουν παίρνοντας μαζί τους και το ιερό ξόανο της Θεάς.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΘΕΑΤΡΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Γενική Είσοδος: 10€ Προπώληση: 8€ ΑΜΕΑ-Φοιτικό-Παιδικό-Ομαδικό-Ανέργων: 5€
11 Ιουλίου
ΤΡΩΑΔΕΣ
1971, ‘Εγχρωμη ταινία στα αγγλικά με ελληνικούς υποτίτλους. Διάρκεια:111 λεπτά
Μια ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη, βασισμένη στην ομώνυμη τραγωδία του Ευριπίδη. Ένα αμείλικτο κατηγορώ για τις φρικαλεότητες του πολέμου και ένα σπαρακτικό αίτημα για αλληλεγγύη και ανθρωπισμό.
Μετά την πτώση της Τροίας οι αιχμάλωτες γυναίκες περιμένουν να επιβιβαστούν στα πλοία που θα τις μεταφέρουν στην Ελλάδα. Ανάμεσά τους, η βασίλισσα Εκάβη που θρηνεί το χαμό της οικογένειας και της πόλης της και η χήρα του Έκτορα, η Ανδρομάχη, η οποία πρόκειται να αντιμετωπίσει ακόμα μια τραγωδία, καθώς οι νικητές σκοτώνουν το νεαρό σε ηλικία γιο της. Και ενώ ο Μενέλαος συναντά την άπιστη Ελένη, την αιτία αυτού του πολέμου, η μάντισσα Κασσάνδρα προμηνύει τα κακά που θα βρουν τους νικητές στο δρόμο για την πατρίδα.
“Για μένα η ταινία αυτή είναι απόλυτα επίκαιρη και το μήνυμα είναι και σήμερα τόσο ηχηρό όσο και την εποχή που γράφτηκε. Εγώ ο ίδιος απεχθάνομαι, τον πόλεμο, τη βία, το μιλιταρισμό, το σπαραγμό και δε βρήκα κανένα καλύτερο τρόπο να τα πω, παρά δια μέσου του Ευριπίδη. Δεν είχα καμιά δυσκολία στο σενάριο, τόσο στις Τρωάδες, όπως και παλιότερα στην Ηλέκτρα, όσο και στην Ιφιγένεια εν Αυλίδι που θα γυρίσω στο μέλλον. Ο λόγος είναι ότι ο Ευριπίδης έχει μία καταπληκτική οπτική φαντασία. Τα βλέπει όλα σε εικόνες. Γι΄αυτό λέω πως στον Ευριπίδη βρήκα τον καλύτερο συνεργάτη”.
Την ταινία παρουσιάζει η Κινηματογραφική Λέσχη Ερέτριας
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
12 Ιουλίου
Ο ΜΠΡΕΧΤ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ
7 συνθέτες, 6 μουσικοί και 23 εκπαιδευτικοί, συναντώνται με τον ανανεωτή του σύγχρονου θεάτρου Μπέρτολτ Μπρεχτ σε μια παράσταση που οργάνωσε και σκηνοθέτησε η Βασω Λευκούδη.
Μια σκηνική σύνθεση με άξονα τις θεματικές και δραματουργικές ορίζουσες του μπρεχτικού θεάτρου όπως διαμορφώθηκαν κάτω από το ιδεολογικό βάρος των ερειπίων του τείχους του Βερολίνου και άλλων σύγχρονων ερειπίων. Μια μουσική παράσταση της Πολιτιστικής Ομάδας της ΕΛΜΕ Εύβοιας.
“Αν παραμερίσουμε το ζήτημα του προσωπικού «κέρδους» των ίδιων των καθηγητών που παίρνουν μέρος σε αυτήν την παράσταση (εννοώ την εκδήλωση των άλλων ταλέντων τους πέραν της διδαχής στο σχολείο και την ευεργετική – απελευθερωτική επίδραση της καλλιτεχνικής δημιουργίας στους ίδιους τους δημιουργούς της), οι μετέχοντες αυτής της διαδικασίας δίνουν στους μαθητές τους ένα απτό και πολύ ισχυρό παράδειγμα αγάπης στο θέατρο: δεν λένε απλώς στα παιδιά πόσο καλό είναι να παρακολουθούν θεατρικές παραστάσεις ή πόσο σπουδαίοι είναι οι θεατρικοί συγγραφείς κλπ.,το δείχνουν με την πράξη τους.” Μαριάννα Ράννου, αρχιτέκτων
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
14 Ιουλίου
ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ Ο ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΟΥ;
Διάλεξη του καθηγητή Αντώνιου Α. Αντωνίου, Δρ. Τομέας Αστροφυσικής, Αστρονομίας, Μηχανικής τπυ ΕΚΠΑ, Ακολουθεί αστροπαρατήρηση.
Το πλανητικό μας σύστημα είναι μια σφιχταγκαλιασμένη οικογένεια μέσα στην οποία κυριαρχεί και βασιλεύει ο ζωοδότης Ήλιος. Γύρω του στριφογυρίζουν «υπάκουα» οι εννιά θεοί-πλανήτες. Γύρω από τους πλανήτες, φτιαγμένοι από το ίδιο υλικό, στριφογυρίζουν οι δορυφόροι τους. Καθώς ο πλανητικός χορός αυτός συνεχίζεται στους αιώνες, οι κομήτες σαν ουράνια πυροτεχνήματα από καιρό σε καιρό χαράζουν δρόμους λαμπρούς και ανεξερεύνητους. Πόσα μυστήρια, φόβους και ελπίδες κρύβει η ουράνια αυτή οικογένεια; Θα μπορούσε και αυτή να γίνει όραμα ανθρώπινης κατάκτησης; Θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί ποτέ ένα τέτοιο όραμα; Και αν ναι, ποια τα οφέλη από αυτήν την κατάκτηση; Ή μήπως δεν υπάρχουν μόνο οφέλη; Πολλά από τα πολύ καλά κρυμμένα μυστικά της θεϊκής αυτής πλανητικής παρέας και μιας πιθανής κατάκτησής της θα αποκαλύψουμε στη συνάντησή
μας στο θέατρο της Αυλιδίας Αρτέμιδος στην Αυλίδα.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
18 Ιουλίου
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ,
1998, Έγχρωμη ταινία στα Αγγλικά με ελληνικούς υποτίτλους, . Διάρκεια:110 λεπτά
Μια ταινία του Νίκου Κούνδουρου βασισμένη στην Αντιγόνη του Σοφοκλή. Ένα πικρό σχόλιο πάνω στη φρίκη και τον παραλογισμό του πολέμου.
Σε μια τριτοκοσμική χώρα όπου μαίνεται η εμφύλια σύρραξη. Μια ομάδα φωτογράφων ακολουθεί ένα μισθοφόρο πολέμαρχο, του οποίου οι άντρες σπέρνουν την καταστροφή και τον όλεθρο σε εχθρούς αλλά και σε αθώους ανθρώπους. Η ιστορία είναι μια σύγχρονη αφήγηση της τραγωδίας Αντιγόνη, σε μια εποχή τηλεοπτικής ή άλλης παρουσίασης της ωμής βίας. Ο Νίκος Κούνδουρος δοκιμάζει μια πολιτική ανάγνωση του θηβαϊκού μύθου. Χώρος-η έρημος της Μέσης Ανατολής. Χρόνος- το επαναλαμβανόμενο παρόν. Ο Κουνδουρος μεταμορφώνει τα ορυχεία του Λαυρίου σε τριτοκοσμική χώρα κατά τη διάρκεια εμφυλίου πολέμου. Ο εμφύλιος πόλεμος διεξάγεται χωρίς κανόνες και ο μοναδικός νόμος που ισχύει είναι αυτός του ισχυρότερου.
Την ταινία παρουσιάζει η Κινηματογραφική Λέσχη cineFilm – κινηματογραφικές προβολές της Πέμπτης στη Χαλκίδα
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
19 Ιουλίου
ΠΑΡΑΘΥΡΑ
Τρεις μπάντες-τρεις εποχές της Χαλκίδας συναντώνται στον πολιτιστικό χώρο Αυλιδείας Αρτέμιδος και μας ταξιδεύουν μεσα από δικούς τους στίχους και μουσική στην Ελλάδα της κρίσης προσπαθώντας μαζί ν΄ ανοίξουν “Τα παράθυρα”
Τα Παράθυρα
Σ’ αυτές τες σκοτεινές κάμαρες, που περνώ
μέρες βαρυές, επάνω κάτω τριγυρνώ
για νάβρω τα παράθυρα.— Όταν ανοίξει
ένα παράθυρο θάναι παρηγορία.—
Μα τα παράθυρα δεν βρίσκονται, ή δεν μπορώ
να τάβρω. Και καλλίτερα ίσως να μην τα βρω.
Ίσως το φως θάναι μια νέα τυραννία.
Ποιος ξέρει τι καινούρια πράγματα θα δείξει.
Κ.Π.Καβάφης, Ποιήματα 1897-1933, Ίκαρος 1984
POINT(1981) :Δώρα Δημητρίου. Τάσος Σαμαρτζής. Λεωνίδας Συκοβάρης. Βαγγέλης Ζαφειρίου.Κώστας Φωτόπουλος
AREA51 (2007): Χρήστος Ανυφαντής, Κωνσταντινα Καρκαντελιδη, Βασίλης Τσεκούρας, Βαγγέλης Ζαφειρίου, Δημητρης Αργύρης, Tάσος Σέρρας
THE KNIVES (2015) Νικηφόρος Κουρμπέτης Μανώλης Πανουσάκης Χρήστος Τραμπάζαλης
Στέλιος Καζακίδης Νίκος Βολιώτης
ΠΑΡΑΓΩΓΗ POINT-AREA51-THE KNIVES
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
21 Ιουλίου
ΤΡΩΑΔΕΣ
του Ευριπίδη. Ένα αμείλικτο κατηγορώ για τις φρικαλεότητες του πολέμου και ένα σπαρακτικό αίτημα για αλληλεγγύη και ανθρωπισμό σε σκηνοθεσία Στέφανου Κυριακίδη.
Μετά την πτώση της Τροίας οι αιχμάλωτες γυναίκες περιμένουν να επιβιβαστούν στα πλοία που θα τις μεταφέρουν στην Ελλάδα. Ανάμεσά τους, η βασίλισσα Εκάβη που θρηνεί το χαμό της οικογένειας και της πόλης της και η χήρα του Έκτορα, η Ανδρομάχη, η οποία πρόκειται να αντιμετωπίσει ακόμα μια τραγωδία, καθώς οι νικητές σκοτώνουν το νεαρό σε ηλικία γιο της. Και ενώ ο Μενέλαος συναντά την άπιστη Ελένη, την αιτία αυτού του πολέμου, η μάντισσα Κασσάνδρα προμηνύει τα κακά που θα βρουν τους νικητές στο δρόμο για την πατρίδα.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
25 Ιουλίου
ΗΛΕΚΤΡΑ
1962, Ασπρόμαυρη ταινία στα ελληνικά με αγγλικούς υποτίτλους. Διάρκεια:110 λεπτά
Μια ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη, βασισμένη στην ομώνυμη τραγωδία του Ευριπίδη. “Εδώ υπάρχει ο
κόσμος του μύθου και φυσά από τα πραγματικά βουνά ο τραγικός άνεμος” Η Ηλέκτρα, παντρεμένη μ’ ένα χωρικό, περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για να εκδικηθεί το θάνατο του πατέρα της Αγαμέμνονα, βασιλιά των Μυκηνών, που δολοφονήθηκε από τη γυναίκα του Κλυταιμνήστρα και τον εραστή της Αίγισθο. Η ευκαιρία παρουσιάζεται, όταν συναντά και πάλι τον αδερφό της Ορέστη πάνω από τον τάφο του πατέρα της. Και οι δυο μαζί σχεδιάζουν και
σκοτώνουν τη μητέρα τους Κλυταιμνήστρα. Απαλλαγμένη η ταινία από εμμονές σε μια αρχαιότροπη αναπαράσταση, εκτυλίσσεται σε λιτούς και οικείους χώρους αγροτικών τοπίων και, το κυριότερο, διατηρώντας αναλλοίωτο το πνεύμα του έργου, καταργεί το ζήτημα του χρόνου, κάνοντας την Ηλέκτρα μια διαχρονική -ακόμα και σύγχρονη- τραγωδία.
Την ταινία παρουσιάζει η Κινηματογραφική Λέσχη Ερέτριας
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
26 Ιουλίου
ΠΑΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
Τα πατήματα των ανθρώπων αφήνουν τα σημάδια τους στη γη, Δισεκαεκατομμύρια σημάδια όσα και τ άστρα στον ουρανό. Όμως με το χρόνο και την επανάληψη, από γενιά σε γενιά κωδικοποιούνται, γίνονται χορός και ρυθμός ζωής. Ο Πολιτιστικός Σύλλογος “Το αλωνάκι”ανασυνθέτει αυτή την αδιάκοπη πορεία στο χρόνο.
Στόχος του Πολιτιστικού συλλόγου ‘Το αλωνάκι είναι η ανάδειξη των λαογραφικών στοιχείων του τόπου μας και της πατρίδας μας γενικότερα (χορός, μουσική, τραγούδι κ.α.) και κυρίως η βίωση των στοιχείων και αξιών εκείνων της παράδοσης που είναι απαραίτητα στη σύγχρονη κοινωνία.
Πρόεδρος και υπεύθυνος διδασκαλίας είναι ο Λιανοστάθης Δημήτρης.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ : ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ “ΤΟ ΑΛΩΝΑΚΙ”
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
1. Σήματα προς τη χώρα των Ταύρων εγκατάσταση
Εργαστήρι Τέχνης Χαλκίδας
Πολιτιστικός χώρος ΑΥΛΙΔΕΙΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
2. Τόποι και Μύθοι έκθεση φωτογραφίας
Εργαστήρι φωτογραφίας FOCUS
Κόκκινο Σπίτι, 26 Ιουνίου-11 Ιουλίου 2017
3. Λέξεις μηχανικές και α-μήχανες Απαγγελίες – δραματοποιημένες αφηγήσεις
Συνδεσμος φιλολόγων Εύβοιας
Πολιτιστικός χώρος ΑΥΛΙΔΕΙΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ Πέμπτη 13, 20, 27 Ιουλίου 2017
4 . Με τον Μπρέχτ στο υπόγειο , έκθεση φωτογραφίας
Μαίρη Μουρσελλά (επιμέλεια Βασίλης Νίκας)
Πολιτιστικός χώρος ΑΥΛΙΔΕΙΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
5. Ευβοϊκό Αλφάβητο , video-art
Εύη Σαραντέα – Λεωνίδας Πολυμενάκος
Πολιτιστικός χώρος ΑΥΛΙΔΕΙΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
6. Στα μονοπάτια της Αυλίδας Μύθος/Φύση/Μηχανή , θεατρικό Παιχνίδι για παιδιά 6-10 ετών
Μορφούλα Στεργίου
Πολιτιστικός χώρος ΑΥΛΙΔΕΙΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ Κυριακή 30 Ιουλίου 2017 ώρα 10-12
7. Ολίγο φως και μακρινό σε μέγα σκότος κ’ έρμο, φωτεινή εγκατάσταση
Ο Αντώνης Ζαούρης και η Ανδρομάχη Ιατροπούλου από το παρόν, ρίχνουν φως σε ξεχασμένα ερείπια του παρελθόντος
Ξεναγήσεις
στον Πολιτιστικό χώρο Αυλιδείας Αρτέμιδος
Κυριακή 16 και 30 Ιουλίου, ώρα 10-12 π.μ
Η ώρα έναρξης όλων των εκδηλώσεων είναι 20:30
Τις ημέρες των εκδηλώσεων θα αναχωρεί λεωφορείο στις 19:30 από την Εθνική Τράπεζα, οδό Βενιζέλου και θα αναχωρεί από τον χώρο για την Χαλκίδα στις 23:00.
Σημεία Προπώλησης:
info point Κόκκινο Σπίτι (25/6 – 11/7)
Παραδοσιακό Καφενείο ΡΕΞ (Tζιαρντίνι 1)
Benjamin Store (Φαβιέρου 29)
Καφέ Frenzi (Λ.Βουδούρη)
Τυπογραφείο Εύριπος (Φαβιέρου 54)
Γαλατικό Χωριό (Μητρ.Βασιλείου 54)
Φωτεινή Ράζου (Ψαχνά)
Τηλέφωνο Κρατήσεων: 693 600 1129